Laitisten Sukuseura Facebookissa

Sukuseuran Facebook-sivusto

Laitisten Sukuseuralla on oma julkinen Facebook-sivusto. Sitä kautta löydät myös paljon monipuolista asiaa sukuseuran toiminnasta ja tapahtumista. Sivustolle pääset suoraan yllä olevasta linkistä tai nettisivujen päävalikon otsikon FACEBOOK alta löytyvästä linkistä Sukuseuran Facebook-sivu. Voit käydä sivustolla, vaikka sinulla ei olisikaan omaa Facebook-tunnusta.

Laitiset ja Laitisten sukuiset Facebook-ryhmä

Facebookissa on myös erillinen Laitiset ja Laitisten sukuiset Facebook-ryhmä, joka on kaikille Laitisille ja Laitisten sukuisille tarkoitettu ryhmä. Ryhmän jäseneksi voi liittyä kuka tahansa Laitisten sukutaustaa omaava Facebook-tunnuksen haltija. Sivustolle pääset yllä olevan linkin kautta tai sukuseuran nettisivujen päävalikon FACEBOOK alta löytyvästä linkistä Laitiset ja Laitisten sukuiset -Facebook-ryhmä.